haceryklmaz Merhaba kızlar Bu mamayı kullanan oldu mu 1 aylık bebeğim kabızlık problemi yaşıyoruz doktor bana bir aylık diyet verdi ve bu mamayı verdi alerjik olabilir dedi çok pis kokuyor bu mama vermek istemiyorum ama mecburum
Bebekka34 haceryklmaz ben kullanıyorum. Sindirim sistemi destekleyici alerjik bebekler için mükemmel bir mama. Her bebek tadını sevmiyor maalesef. Pekmez ya da vanilya şurubu koyanları duymuştum. Ama güzel mama. Probiyotikle destekledik biz kabızlık sorununu 1 hafta da çözdü. 1 bucuk ay dulcosoft kullandık çözememişti..
miranatlass haceryklmaz aptamil pepti syneo var alerji maması onun tadı daha iyimiş bebekler daha cok seviyormuş
ceylin3871 haceryklmaz Ben kullanıyorum 1 aydir kuzum :) bebeğim 2 buçuk aylıkken alerji tanısı koyuldu şu an 5 buçuk aylık biz ilk başta evolvia rp1 kullandık emin ol daha iğrenç kokuyor Aptamil Diğer mamanın yanında nur nimet 🤦♀️ Maalesef ki Alerjik mamalar kedi maması gibi kokuyor Bebeğiniz reddetmeyip içiyorsa sıkıntı yok ama eğer içemiyorsa mamayı yaparken içerisine birazcık vanilya şurubu ekleyebilirsiniz
sumeyyeidil haceryklmaz kabız olduğu nasıl anlaşılır benim bebeğim normal aptamil içiyor 3 4 günde bir kaka yapıyır o da bağırıp ıkınarak ama tek seferde çıkıyor ve baya birikmiş şekilde çok dolu oluyor bez biriktirip bir amda yapıyor kıvamı da nornalnkaka hatta hafif sulu gibi
mam20 Biz kullanıyoruz ilk zamanlar beğenmedi sonradan alıştı şimdi çok güze içiyor ve kilo alımı daha iyi oldu bizde kabızlık yapmadı aksine her mamada yapıyor
asilparsbebek ceylin3871 aptamil pepti syneo mu kullanıyorsunuz bebişim 4 aylık ama herhangi bir test yapılmadan dr bunu önerdi çok gazlı ve huzursuz
kirazmevsimi_ sumeyyeidil 3 - 4 gunde bir yapması evet normal ama ek gıda surecinde bu durum baya zorlaşıyor o zaman işte 3-4 gunde bir kaka yapan bebegin kakası taş gibi kesiliyor ve kabızlik basliyor. Benim cocuk dogdugundan beri oyle 3-4 gunde bir yapardi sulu yapmasina ragmen zorlardi kendini sonra zaten alerjimiz cikti ondan oldugunu anladik.
haceryklmaz sumeyyeidil bizimki aşırı ıkınıyor ve yapamıyor doktora gittik lavman verdiler başı çok katı çıktı katı değilse sizinki normal
kirazmevsimi_ sumeyyeidil farklı başka belirtilerde olması lazım. Egzama huzursuzluk mukuslu kaka yada kanlı kaka. Kac aylik bebeginiz ?
Alparslanbuse25 Kızlar çok alakasız ama bebekleriniz kakası yeşil mi ve çok kötü kokuyor mu bizde bu mamayı kullanıyoruz ama kötü kokuyor bebeğim içiyor
sumeyyeidil haceryklmaz yok ıkınıyor ve yapıyor baştan beri öyle katı da değil sadece mama yerken yapıyorsa birazda mamanın sonuna gelmişse hepsini ağzından burnunuzdan çıkarıyor öyle bir ıkınma kabız olmadlğı halde yüzü kıpkırmızı oluyor anlık çok tuhaf