Arkadaşlar merhaba şuan hastaneye gidiyorum ama başına gelen ve tecrübe sahibi hanımların da bilgisine ihtiyacim var… Gece uyurken bir anda nefesim kesildi bir anda yataktan fırladım ama dogrulamadim göğüs kafesimin üstünden sanki tır geçmiş gibiydi zar zor eşimi uyandırdım daha sonra kendime geldim ama nefes alırken boğazlarımda ve göğüs kafesimde felaket bir ağrı vardı biraz dinlenegim geçer belki dedim ve biraz önce yine aynı şeyi yaşadım bir anda nefesim kesiliyor ve nefes almaya çalıştığımda göğüs kafesim felaket ağrıyor neden oldu bu şekilde bir bilgisi olan var mi