Şu mübarek günde ağlamaktan artık yoruldum gerçekten. Bebegim dogdugu gunden beri dogru duzgun bir gunumuz huzurumuz olmadi. Şimdi bizim 6.ayda alerjimiz cikti kakada kan ile doktora gitmistik ve test yapildi gaita pozitif denildi alerji mamasina gecmistik neyse aradan 2 ay gecti tekrar doktor kandan test aldı ve hepsi negatifti normal mamaya gecelim dedi ve gectik ve gayette guzel icti mamayi sorunsuz. Simdi biz bu surecte yogurt yumurta peynir hep tukettik hic sorun olmadi. Şuan 1 yasinda ve kabizlik sorunu yasadik doktora goturdum doktoru 10.aydan sonra mamayi biraktigini duyunca boyle olmaz mama alicak dedi ve 6 gundur kasikla mama veriyorum. Ama son birkac gundur acayip şekilde gaz cikariyor ve kaka yapar oldu. Bir rahatsizligi yok sadece mamadan şüpheleniyorum cunku yedigide farkli hicbir sey yok. Yani sormak istedigim sey şu yogurt yumurta peynirde boyle bir sorun yasamazken neden mamada boyle bir sey oldu anlamis degilim. Sma kullandim mamayida. Acaba belli basli şeylerde olunca mi alerji yapiyor yada laktoza karsi mi var simdide hassasiyeti anlamadim. Bilgisi olan ne olur yardimci olsun. Sali doktora gidicez zaten bugunden beri mamada vermiyorum artik toparlasin kendini bi.