Ben Ümraniye eğitim ve araştırma Hastanesi’nde doğum yaptım 38+1 haftalık.
İlk olarak evde suyum geldi acile gittim 1 parmak açıklık var dediler yatış verdiler suni sancı ve sıvı bağladılar 15 saat boyunca çektim suni sancıyı ertesi gün de başımda dikildiler sürekli ilgilendiler duşa soktular pilates topu ile egzersiz yaptırdılar yürüyüş farklı hareketler yaptırdılar dudaklarım kuruydu bana su içiriyorlardı yani bildiğiniz özel hastanedeymisim gibi hissettim bebekler gibi baktılar bana çok ilgililerdi güler yüzlülerdi doğumumda rahat ve korkusuz geçti çok iyiydi yani insanın bir daha doğum yapası geliyordu 😀😀🥰🙂