akaneu Fikk tam bir ay bildiğiniz regl gibi kanama doktora gittim çıkartı mecbur rahmim riayı kabul etmemiş 😬
VahsiKelebek_ Annemden biliyorum adet süresini uzatıyor bel ağrısı yapıyor ara ara kayma vs durumları oluyor bu nedenle hiç spiral düşünmedim. Aylık igne vuruluyorum
Fikk VahsiKelebek_ ya bende taktırdım ama doktor hormonlu olan şeyler baş ağrını arttırır dedi migren var bende önermedi o yüzden
ervus Ben doğumdan hemen sonra taktırdım 2 ay 10 gün oldu taktıralı 2 defa doktora gittim kanamam devam ediyor diye normal dediler gönderdiler. Kanama dediğimde böyle akıntı gibi az az geliyor özel doktora gideceğim bakalım
Fikk akaneu ya pişman oldum takmasaydım 🥺 daha yeni taktırdım ama ne güzel kanama bitti derken yeniden 😮💨