Nova Merhabalar annemin fakir marka dikey süpürgesinin pili bozuldu. Garanti kapsamına girmiyor diye 6.000 tl istediler. Biz de yeni süpürge alalım dedik. Philips veya Bosch olsun dedi. Şarjı uzun giden, ağır olmayan max 10-12 bin tl ne önerirsiniz?
ikikedibirbebek Nova bosch 7 serisi kullanıyorum memnunum çift bataryalı aldım güncel fiyatı sanırım 13 falan
Husnur Nova bende kararsız kaldım ama çevrede boschu daha çok öneriyorlar dyson çok iyi diyorlar ama biraz abartıldığı için fiyatı yüksek geldi bana almam o fiyata o süpürgeyi bosch bence
Nova Elika00 Bende dyson v8 ve philips 9000 var, bütçe olarak yüksek kalıyorlar Bosch un da iyi olduğunu duyuyorum evet. Bakacağım. Teşekkürler.
Nova Husnur Ben 4-5 sene dyson v8 kullandım. Memnundum ama bütçe olarak o da yüksek kalıyor. Bosch bakacağım mutlaka. Teşekkürler