Arkadaşlar merhaba. Bir buçuk aylık bir bebeğim var. Bebeğim daha bir aylık olmadan önce gece emzirirken kafasını okşuyordum ve derisinin altında bezelye büyüklüğünde bir sertlik fark ettim. Böyle yerinden oynuyordu tam sabit değildi yani. Doktora götürdük. Ultrason çekilsin dedi. Allaha şükür ultrasonda bir şey çıkmadı. Doktor bir de beyin cerrahi görsün dedi. Orada doktor eliyle kontrol etti. Bir şey yok gibi takip edelim altı aylıkken tekrar getirin filan dedi. Hala aynı büyüklükte duruyor. Sormak istediğin benzer bir şey yaşayan var mı. Doktorlardan da bir cevap alamadım çünkü. Kistmiş, beyinle bağlantısı yokmuş, doğum sırasında da olmuş olabilirmiş. Bilmiyorum korkuyorum.