mervedincc Sweetbaby bizim de öyle fakat doktorumuz daha erken diş için ne kadar geç okadar iyi olur dedi sabırsızlanmayın bence bir doktorunuza sorun calgel diye bir jel var dayımın kızı kullanıyordu iyi gelmişti belki denemek istersiniz
Sweetbaby mervedincc öyle canım ama hep bi ağlamaklı bi normal geciyodu smdi hep agliyo oturmuyo yatmio
Sevimlianne Sweetbaby biz 8 aylık olduk daha çıkmadı 1 aya yakın ağzında eli sürekli ağlayarak uyanıyor bizim de çıkmak bilmedi dişimiz
Burcuveburcum Sweetbaby Allah yardımcınız olsun doktor bana kullanma dedi ama ben kullanıyorum jel ya🥺napıyım bazen öyle ağrısı oluyoki kıyamıyorum emzirmekte işe yaramayınca nurse harvey ve tetagil denedim ama calgel çok acil durumda verip emziriyorum
Sweetbaby Burcuveburcum ya bende şimdiye kadar vermedim ama artık uyuyamiyo uyusa çok şiddetli bağırarak uyaniyo dayanamiyo insan😓
MerwrZeyneb Sweetbaby bizde 6 ay 24 günlüğüz uyumakta sıkıntı çekiyoruz uyurken birden ağlayarak uyanıyordu tetagil şase var onu deneyin bence hem baya rahatlatıyo hem cıkmasına yardımcı oluyor çok memnunum