Snowglobe otakumom 1 yaştan sonra başlıyo olması lazım. Ama özlüce 23 nisan fsm oralar da çok yerler var belki vardır bi bakın isterseniz. Aquapureatolye de 10 aydan başlıyo olması lazım
otakumom esra2024 ben Osmangazide oturuyorum. Özlüce tarafında Kindyroo diye bir yer buldum orayı deneyeceğim.
Snowglobe destinyisall hayır ben bebekken hiç götürmedim. Ama bu yerin bebek spası vardı ona götürmüştüm. Atölyeyi de yeni açtılar 1 2 sene olmuştur.