Ace09 Merhabalar özel sektörde çalışıyorum. 4 ay ücretli izin sonrası 6 ay ücretsiz izin aldım ve ücretsiz iznim bitmek üzere. Bebeğimi en azından 1 yaşına getirmek istiyorum. İznimi uzatmanın yolu var mı ?