Duphalac Allahın izniyle bizim kurtarıcımızdı fakat 11 aylık olan bebeğim artık profesyonel bir şekilde püskürtüyor şurubu. Doktor ara ara fitil verebilirsin demişti onu da dakikalarca poposunu tutmama rağmen bezi kapatmamla ıkınıp çıkarıyor. Resmen elim kolum bağlandı. Lavman yapılmıştı 7 aylıkken yine aynı duruma sürüklenmek istemiyorum. Şurubun dozunu arttırdım doktor müsade etti ama dün yok böyle olmayacak dedim bebeğim gözyaşları içerisinde içtiğinden emin olsam bile kakasını yapmıyor.
(Hindistan cevizi yağı denendi. Çok önerilmişti)