Bence bu bebeğe göre değişiyor. Ben ilk üç ay elektrikli ana kucağı kullandım kızım hep üstünde uyudu kolik bir bebekti onu sallanması kızıma iyi geliyordu gazini çıkartıyordu. Hareketlenmeye başlayınca diğer ana kucağına aldım kendi kendine hareket eder sallanır gibisinden ama kızım asla onda durmadı bir ya da iki kere oturtabildi onun harici sevmedi ve onda oturmadı kullanamadım. Ama etrafımda o manuel ana kucağını kullanan çok memnun olan kişiler var sanırım bebeğin sevmesi ile alakalı. Ama elektrikli ana kucağı benim elim ayağım oldu o olmasa affedersiniz tuvalete bile gidemezdim