Kızlar 5 yasındaki oglumun 2 gün önce ateşi cıktı acile götürdük bogazı ve kulagı kızarmıs henüz öksürük cigerine inmemiş dedi serum taktı ateşi indi keyfi yerine geldi bende klamer ve dolven yazdı dün aksamda öksürük baslayınca bende antibiyotigi verdim ama vermemle cıkarması bir oldu cok acı içmem diyo baska bişe demiyo tadı nasıl blmiyorum augmentinin ama acaba bide onu mu denesem aynımıdır ki