Oğlum 6 aylık. 4 ay civarı sabah uykusu öğle uykusu ve gece uyku saati belli bir saat aralığındaydı ve sarkmıyordu. Uyku gerilemesi gibi bir şey yaşadık sonrasında bütün uyku düzeni bozuldu . Şimdi uyku saatleri öğleden önce canı isteyince öğleden sonra akşama doğru , gece uykusuzluktan iyice mızmızlanıncaya döndü. Sabah 7 de uyanıyoruz. Saat dokuz gibi uyumak istiyo memede on dakika belki daha sonra öğlen 12 de yine memede belki on dk saat bir iki gibi uyuyor ondada çıt çıksa hemen ağlamalı uyanıyoruz. İki üç saat belki uyuyo sonrasında ben gece uyksuu uyusun diye uyutmamaya çalışsam da tekrar uyumaya çalılıyor memede belki on dakika. Yedi sekiz gibi uykuya geçiriyorum tık on dk sonra uyanma. Bakın gündüz toplam iki buçuk saat uyumuştur. Sonra saat akşam ona kadar uyutmaya çalışıyorum maalesef en son sallaya sallaya uyutuyorum. 4 saat ses yok uyanmadan uyuyor. Gece mesaimiz 4 saatin sonunda başlıyor ve en geç iki saate bi ağlayarak uyanıyor istisnasız sabaha kadar. Yenidoğan dönemi gibi oldu uykularım . Uygulamadan bakıyorum en son emzireli bir buçuk saat olmuş sağolsun son gaz ağlayarak uyanıyor.tekrar meme belki on dk emer yatırıyorum. Bir buçuk saat sonra uyanma. Ve sabah yedi de yeni gün. Zombi gibi gexiyorum eşimde şehir dışında gündüz aynı gece aynı bende gram uyku yok. Diş dediler üç dört haftadır aynı diş yok şişlik bile yok. Atak denilse iki ay mı sürecek. Yani gerçekten yoruldum. Konuşma algılama becerdim iptal oldu. Bi salak salak geziyorum afedersiniz. Otururken içim geçiyor bu bebiş neden böyle allahm gerçekten yoruldum . Ben mi bir şeyleri beceremiyorum