tugces09 günaydın bacım😅 benim bebeğim de 5 ay 3 günlük 🥰 aynı durumdayız merak etme şu sıralar aynı gündüzleri zaten 35-40 dakikadan fazla uyumaz Bence gündüzleri 1-1.30 saat uyuması iyi😂 gece de en geç 7.30-8 gibi uyutmaya çalışıyorum saat 12.00′ye kadar en az 7-8 kere kalkıyor 12′de Emziriyorum yetmezsem mama devam ediyorum. Biz doğduğundan beri meme mama gidiyoruz. Saat 2.30-3 bazen 4 gibi uyanıyor çok nadir 4 oluyor Tabii genelde 2,30. Ve Yaklaşık bir saat hiç uyumuyor kucağımda tutarsam gayet iyi ama yatırdığım an uyanıyor ve saat 6.30-07 uyanıyor yalnız değilsin merak etme😂 Ben atak olduğunu düşünmüyorum diş sancısı diye düşünüyorum Çünkü çok fazla salya akıtıyor ve eli sürekli ağzında. Kaşındığını düşünüyorum. Karanfilli ezip Zeytinyağı ile karıştırıp dişlerine sürdüğün zaman iyi geliyormuş diye duydum ama henüz uygulamadım