Merhaba kızlar
Emziriyorum hastaneye ne zmaan gitsem parol serym takabiliyorlar sadece oda benı iyi ediyor zaten ama malum özel hastanelerde 1 serum a 2000 tl para ödüyoruz bu parol serum eczanelerde ce satılıyormud aşıp sağlık kabininde taktırsam hıc bu sekılde tedavı olan oldumu acaba