Sevgili anneler yardımınıza ihtiyacım var. İlk bebeğim ve ilk defa hastalandı. Ateşi yok ancak balgamlı öksürük var. Sırtı terlemiyor sadece başı ara ara terliyor. Sırtına göğsüne bez koyuyorum sürekli sıcak tutsun diye bir de forumda okumuştum ayaklarına baby vicks sürüyorum. Başka ne yapmam lazım?Tecrübeniz bana çok yardımcı olacak. 🙏🏻