Kızlar merhaba artık kızımın sabaha kadar kesintisiz uyumasi lazimken surekli uyanmasi benim sinirlerimi bozmaya basladi. Çok sinirleniyorum ister istemez. Yani sebebi ne olabilir mama yapıyorum 2 ölçek zor yiyor. Elimden geldiğince aynı saatte uyutmaya çalışıyorum bir rutin olusturduk aynı ortamda yiyor uyku tulumu giyer o olmazsa pijama mutlaka giyer. Sıcaklığına terlemesine dikkat ederim ama yok yani ne yaparsam yapayım illa uyanacak. Durum böyle olunca bende dinlenip uykumu alamıyorum. Sabaha geç uyanmıyor 8 de ayakta. Aynı durumu yaşayan atlatan var mı siz neler yapiyorsunuz