hasibe04 benim kızımında öyleydi genelde hardal rengi olurdu bazen yeşil ama kötü kokmaya başlamıştı bide tabi hastaydı yani kusmaya başlamıştı hafif ateşleniyordu rotavirüsü olmuş üç gün önce öğrendik ilk doktor bağırsak enfeksiyonundan kötü kokar demişti eğer bebeğiniz huysuzsa ateşi filan varsa halsizse vs doktora görünün bunlar yoksa sadece yeşil kakaysa ve pütür varsa kokusuda aşırı kötü değilse mama kaynaklıdır