53 günlük bebeğim var bugünümü anlatmak istiyorum gece 4 te uyandı sabah 9 da uyudu 12 de uyandı tekrar 4 te uyandı tekrar 8 de uyandı tekrar yarım saat uyanık kalıp 12 ye kadar uyudu hala uyuyor 😂 şaka gibi normal mi her zaman böyle değil tabi ama bugün bi böyle olunca korktum