kuzuanasi Hanımlar biraz önce instada denk geldim meraktan buraya yazmak istedim, “Birinin size söylediği iyi ya da kötü unutamadığınız o cümle nedir?” Bakalım gerçekten iyiler unutulup kötüler hatırlanıyor mu😂
BendedeYok kuzuanasi 13 14 yaşlarımdayken okuldaki hizmetli bir abimiz bana sen okumazsın evlenirsin demişti. Okulun birincisiydim birde. O söylediği bana o kadar kötü gelmişti ki sana inat okumayacaksam da okuyacağım demiştim. Üniversite 1 terk ve evlenmiş iki Çocuklu bir anayım artık. Adam bilmişte söylemiş hala unutamam.
bhrsy kuzuanasi pandemi döneminde maske zorunluyken iş yerinde hep maske takıyordum bazıları hiç takmıyordu bir gün hep beraber yemeğe gittik çıkarttım maskeyi ya sen güzelmişsin neden maske takıyorsun demişti biri siz olayı çok yanlış anlamışsınız demiştim onu aşamıyorum:) çok saçma değil mi
bisenakillisinzaten kuzuanasi çok var aklıma gelenlerden biri Senin basın değil beynin örtülmüş ( yeni kapanmistim)
ays45 cLearQueen nasıl çirkin, kokuşmuş bir kalp.. Lütfen kişisel algılayıp kendinizi üzmeyin, üzmemiş olun. Böyle insanlar dolu ne yazık ki varlar. Siz çiçek gibi kalın🌸
asrinhatasi cLearQueen ben de evlendikten sonra kilo aldım diye duba gibi olmuşsun demişti. Kaynanalar kapatılsın.
asaf3467 BendedeYok ne bilecek ya prof mu Düzgün birsey söylese çok başarılısın sen güzel yerlere gelirsin dese o kelime nedir öyle ya ağzımızdan çıkanlar çok önemli bence saçmalamıs asla bildiğinden söylememiş😔😔
asaf3467 @“kuzuanasi”#p34460080yatılı kuran kursuna annem beni zorla yolladı ağlaya ağlaya giderdim Amcam imam onun oğulları yatılıda anneme dedi ki oğlunu kuran kursuna ver hoca çıksın Anemm oğlumu asla veremem evin erkeği o demişti babamı 12 yaşında kaybettim tek erkek abimdi annemin oğlumu veremem demesini unutamıyorum ya ben Ben istemiyordum beni neden o zaman zorla yolladın başından yollamak için mi yoksa kuran öğreneyim diye mi 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Hayallerhayatolsa Hangisi söylesem bilemedim hayat Çok acı herkes herşeyi söylüyor ama eş söyleyince asla unutulmuyor Bana senide istemiyorm karnındakinide demişti çok üzülmüştüm
LadyGaddar bisenakillisinzaten 😡 Ağzının üstüne Bi tane çarpsaydin o küçük beyni sarsilip kendine gelseymiş🤨
asaf3467 Perii0 kuran öğreneyim çocuğum bir yanlış yapmıyım diyedir soramadım öfkeliyim sorarsam kalbini kırabilirim o zaman benim için doğru bir karar verdiğini düşünmüştür evin çilesini acısını büyükler çekiyor her zaman Kızlardesim var o zaman bir yaşındaydı Suan Paris Almanya İtalya geziyor annem ağzını hiç açmadı ona bende attı çünkü öyle işte Sorsam annem haklıdır bu hayatta çok kırgınım Öyle işte…
birdemlikcay kuzuanasi doğum yaptım hastaneden çıktık önce görümceme sonra kendi evimize geçecektik. Kv görümcemdeydi zaten.( görümcem doktor) Benimde oğluşumun hastaneden eve geçene kadar şekeri düşmüştü uyandıramıyorduk. O panikle bebişi uyandırmaya çalışıyoruz bi yandan da ben dikişlerimden oturamıyorum üstüm başım kan ter içinde. Görümcem bana dönüp maşallah bal gibi çocuk yapmışsın diyince kv de suratıma bakıp o yapmadı ki oğlum yaptı o sadece taşıdı demişti. Bir sürü var aslında böyle bana çok dokunan fakat unutamadığım en ağırı kesinlikle budur.
metemom_ birdemlikcay oğlum yaptı mı 😂😂ulan bir gece bir işe yarıyorlar ne hamilelik ne doğum hiç birini cekmiyorlar çocuğu da onlar yapmış oluyor
Yasmin4 birdemlikcay ay kadın düşmanı ya sende keşke gorumcene deseydin bal gibi kızsın ama sen yapmadın kayinpederim yaptı deseydin
metemom_ kuzuanasi “bizim aile gider gitmez hamile kalır bir sen böyle çıktın ” bunu kayınvalidem söyledikten bir gün sonra hamile olduğumu öğrendim 😊
birdemlikcay metemom_ Evet valla ya 24 saate yakın sancı çektim sabaha karşı tek başıma doğurdum üstelik. Genel olarak hamileliğimde pek iyi geçmedi zaten. Gerçekten bi de üstüne 40 gün bizde kaldı bebeğe baktığım yetmediği gibi ona da baktım.
Deletedmom_220 cLearQueen Allah mutlu mesut etsin. 🌸🤍🤍 coğu kaynana da var bu cümle. Hiç düşünmezler.