Merhaba anneler 2 buçuk yaşındaki oğlum bu ay malesef grip olmasından kaynaklı 2 kutu antibiyotik bitirdi 2 gün önce ilaçları bitti şimdi de ağlayarak uyandı kulağını tutarak büyük ihtimal kulak enfeksiyon başladı antibiyotiksiz ne yapabilirim nasıl geçer bilgileriniz benim için kuymetli