mesmrv Annelerim size bir sorum var. Bebek annesini ne zaman tanır ve annesine ne zaman farklı bir muamele eder? Ona ne zaman gülümser, annesi onu kucağına aldığında ne zaman sakinleşir?
aryabebek473_ doğduklarında annesini biliyor ve onunla zaman geçtikçe daha fazla bir bağ oluşuyor 3. Aya doğru tanıyorlar canım . Bnmkı 4 aylık benı gördüğü gibi gülümsüyor emerken bna bakıp gülüyor :))
mesmrv Tamam o zaman endişelenmemeliymişim daha var sanırım. Benimki 1,5 aylık, şu an kim alsa kucağına sakinleşiyor genel olarak 🤔
mesmrv ezgiii12490 sezeryanla doğdu ve beni emmedi memeyi tutturamadık bir türlü O yüzden mamayla besleniyor. Bağlanmasında problem yaşar mıyım diye çok korkuyorum sanırım ondan buna taktım