Nur2021 bebeklianneee yan etkisi falan bsyler olmaz demi? Benimde 3bucuk yas ve 10 aylik cocuklarim var cok kuru ciltleri,arko krem kullaniyodum doktor kullanma demisti…
bebeklianneee Nur2021 evet bunu kullanıyoruz keşke ilk halini cekseydim ama bildiğiniz balık pulu gibi dökülüyordu cildi kızımın şimdi öyle güzel nemlendi ki arada sürüyordum cildi düzenledi
bebeklianneee [silindi] hayır olmadı öyle birşey ama ciddi dökülme vardı siyah atlet giyse misal hepsi atlete yapışıyordu pul pul
akgununannesi bebeklianneee merhaba resmini atma şansınız var mı bende size oğlumun resmini atsam benimkide çok dökülüyor 😞 1 aylık daha
sezerrrr buket11_ bizde öyleyiz malesef geçen hafta mustela stelatopia önerdi doktorumuz baya hafifledi kuruluğu