Merhaba güzel annelerim, uyku düzenimiz asla düzgün değildi ama bu ay da daha da bozuldu önceleri 3 4 kez kalkar pış pışlar sallar uyuturdum ama bu ay ne yaparsam yapayım uyumuyor sabaha karşı anca derin uykuya dalıyor ve öğlene yakın 10 11 gibi uyanıyor haliyle geç yattığı için, nasıl bi yol izlemeliyim bu konuda ?