Rumeysakzlkya111 Kızlar selam 19 aylık oğlum var gece çok sık kalkıyor neredeyse bir haftadır, biz hala gece beslenmesine devam ediyoruz uyanmaların sebebi bu mu? Veya gece beslenmesini nasıl kesebilirim? Yardımcı olur musunuz çok ihtiyacım var…
Madamehappyyyyy Rumeysakzlkya111 Ben yavaş yavaş kestim 15 aylık olduğu gün ise tam bıraktım. Geceleri 4 kez emiyorsa 1 kez emzirip 2 kez su teklif edip bir kez emzirmiyordum.Yanıma alıyordum uyu hadi falan muhabbeti ya da bazen bırakıyordum kısa süreli ağlayıp pes ediyordu