arasbek 5.aya giricez gündüzleri emziririm yatağa koyarım kendi uyur pış pış sesi ile max 1 saat uyur 3 uyku yapar. Gece de emziriririm memede uyur aslında emzik tutsa emzikle de uyur ama tutmuyor. 9 gibi uykuya geçer mutlaka 1 saat sonra mıkırdanjr hemen yatarak emziririm geri dalar sonra gece acıktıkca uyanır