Madamehappyyyyy 😀Düzensiz uykuya odasını ayırma planı ekledim. Kızlar ne önerirsiniz nelere dikkat etmeliyim? Işık kullanmalı mıyım odasında? Karanlıkta uyuyoruz normal de anne diye seslendiğin de yanımıza alıyordum.
aybarsinannesi1107 Madamehappyyyyy İlk oğlumu 4 aylıkken ayırdım diğer 2sini doğar doğmaz ayırdım karanlıkta uyuyorlar normalde ama korkuyorsa dediğiniz gibi loş bir gece lambası kullanabilirsiniz. Bir de uyku arkadaşına alıştırmanızı öneririm.
Madamehappyyyyy aybarsinannesi1107 İlk kez odasında ve normal de de karanlıkta uyuyorduk,kendi odasında korkar mı hiç bilmiyorum en azından koridora ışık koyup kapısını biraz açık bırakmayı düşündüm yanımıza gelmek isterse kolay gelmesi için.