yaklaşık 1 saat salladım uyumadı bacaklarım iflas etti kendimde hastayım hiçbişeye halim yok kızım 1 yaşında çok ağırlaştı 13 e yakın kilosu var. kendi kendine uyusun istiyorum artık. Dün tam 1 saat 10 dk salladım uyumadı ve delirdm. yatağına koydum yaklaşık 1 saati geçtikten sonra uyudu. şimdi de bıraktım yatağına baya bi döndü durdu yüz üstü yatıp ayaklarını vurdu. sonra durup dalıyor. Bu yaptığım doğru mu acaba bilmiyorum umarım yanlış yapmıyorumdur. Herhangi bir şekilde ağlamıyor veya mızmızlanma huyu yoktur. Sadece dönüp bi süre sonra kendi uyuyor. ve bu gece düne göre daha çabuk daldı
Bu şekilde alıştırabilir miyim