Benimde kızım 3 yaşında , yeni doğum yaptım , aynı apartmanda akrabamızın yeni evli kızı var , doğuma giderken bana bırakabilirsiniz demişti bende heralde onda durmaz yadırgar beni arar falan diye düşünmüştüm hiçte beni aramamış 2 gece 3 gün kaldım hastanede gayet güzel vakit geçirmiş
Ananem ve annem ile de güzel vakit geçiriyor 3 gecedir anneme gidiyor kalmaya hiç arkasını dönüp bakmaz mesela
Yeni doğum yaptığım için işime geldiği oluyor tabi ama üzülüyorum da niye böyle diye
Acaba yeterince sevemedim mi , ona sevdiğimi hissettiremedim mi diye düşünüyorum
Neyse işte sağlıklı olsunlar da , annelik zaten eşittir vicdan azabı değil mi
Bir şekilde büyüyecekler