sevaltenekeci Bebeğim 12 günlük göbek bağı 1 hafta içinde düştü banyosunu da yaptırdım ama bugün de kanama gördüm normal mi acaba ?
Gme1709 sevaltenekeci benim bebeğimde de olmuştu k vitamini eksikliğinde oluyormuş doktor vitamin iğnesi yapınca geçti siz de doktora göstermeyi ihmal etmeyin 🥰 korkulacak bir şey yoktur Allahın izniyle
dry_elis12 Normal korkmayın bir iki gün takip et benim bebeğimin de 12 inci günde düştü kan geldi iki gün geçti sonra