Ağzım açık okuyorum. Gerçekten sadece istanbul diye bu fiyatlar bu şekilde abartılıyor net. Yani maliyete bakan yok. Ama sorsan hepsi maliyet fazla vs diye başlar söze. Ama şehir şehir fiyatlar değişiyor. Tamam her şehire malzemenin geliş vs fiyatı farklı olabilir ama yok mu bunun bi denetleyeni. Bi sınırı ? Artık ay ay fiyatlar artıyor. Benim geçen yıl aldığım ev bile şuan uçtu. Tamam bana kazancı var ama yazık gerçekten. İnsanlar eskiden borçla bir şey sahibi olurdu. Ama şimdi gir gire biliyorsan o borcun altına. Bu insanlar ne yapacak? Ev alamazlar, kirayı zor öderler. Nereye kadar böyle sürecek ki. Gelecek beni korkutuyor. 🙄 Evlatlarımız için çok üzülüyorum.