kelebegiminannesiyim sevcanozdemir 0.5 te bile terliyorum üzerinş örtmenim gerek yok canım. Benim kızımda 18 aylık. Uyuturken üzerine bir tık kalın giydirip üzerini örtmüyorum.
sevcanozdemir kelebegiminannesiyim öyle yapıyorum canım ben de başka yolu yok yani her türlü üzerini açıyor 🤦🏼♀️
sevcanozdemir PdEsila öyle yapıyorum canım kısa kollu zıbın giydiriyorum. O sıcaklıkta üzerini açmayla hasta olmaz dimi ya o beni korkutuyor
Mommyhann sevcanozdemir sıcağı cok sevmiyor dmeekki benimkide öyle üstünde bişey tutmuyor evin sıcaklıgıda 23 24 dr artık örtüp yatıyorum en son sabaha kadar acarsa acıyor hiç sıcak sevmez