Arkadaslar sorum başlıkta. İlk çocugum iki tane çikolata kistim olmasına rağmen oldu ve sezeryan doğum yaptım o sırada doktorum kistlerimi de temizledi. Doğumdan 2 ay sonra Visanne kullanmaya başladım son kontrolumde herhangi bir kist görmedi doktorum ve bu yüzden 1 haftadır kullanmayı bıraktım. Bu arada çocugum 2 yaşında bu zamana kadar aralıksız kullandım ve korundum da aynı zamanda. Şimdi ikinci çocuk istiyoruz. Bu durumda uzun süredir adet olmadıgım için hamile kalma şansım nedir bilemiyorum. Benimle aynı sorunları yaşayan varsa yazabilir mi ???