ikizannesi27 inanın çok normal böyle şeyler. Benim iki kızım var. Onlar uyuyordu. Önce büyüğü (3) kahkaha attı, sonra da küçüğü (10aylık) kahkaha attı. Çok garibime gitti ard arda olunca. Güldüm geçtim. Küçücük kalplerinde beyinlerinde bizim bilmediğimiz ne güzellikler, sırlar var diye düşündüm