gunduzanne Bir de sütünüz yoksa bile mutlaka emzirin, ayrıca ten tene temas da çok önemli, benim bir arkadaşım vardı bebeği 7 aylıktı hala bebek göğsüne eliyle dokunduğunda şakır şakır sütü akardı hatırlıyorum. Bebeğinizi çıplak bir şekilde göğsünüze yatırın bir süre kokunuzu alsın, siz de onun kokusunu tabi. Pes etmeyin bakın nasıl iyi gelecek