yamac0608 bebeğim grip olmuştu burnunu sürekli serum ve asbiratör ile temizliyordum ama genzine indi sanırım burnu temizliyorum boğazda ki hırıltı geçmiyor ememiyor bu yüzden uyuyamıyor bu fikri olan var mi yardım lütfen 6 aylık olum :/
cansuaydin yamac0608 aynısını yasadık bebisim daha 1 haftalıkken.. Küçük olduğu için ilaç da kullanamadı.. Bol bol emzirdim ben belki babane yöntemi diceksin ama tıkalı burun deliklerine sütümden damlattım bi kaç gün sürdü boğazı bizimkinin ama sonra geçti şükür.. Çok geçmiş olsun
yeg Çok geçmiş olsun gece yatarken yanına soğani kesip karanfil batırin çok iyi geliyor bu tür durumlarda_
yeg yamac0608 hem ona hemde grip falan olmuyor ben her gece koyuyorum bir de odaya kaya tuzu koyun küçük bir derin kase de azıcık da şu doldurunuz su yu bittikce ekleyin odanın nem oranı ni ayarlıyor kesinlikle denedim ve büyük oranda fayda gördüm