lucifermorningstar bende çekmeköyde oturuyorum. Bahsettiğim doktor sözümona çocuk doktoru ama çocuklarla iletişimi sıfır içeri girer girmez sedyeye yatırıp üst baş çıkardılar çocuk ne olduğunu anlayamadı yabancı yer insanlar vs. Neyse aşıyıda haldır huldur yaptılar ettiler çocuk ağlamaktan katılıyo tek başımayım giydirmeye çalılıyorum kendisinin konuşmasını zor duyuyorum çocuğun ağlama sesinden o orda bana kaç kelimesi var kelime sayısı yetersiz vs diye konuşuyo yahu anladım da sağlıklı bi iletişim kuramıyoruz şuan çocuğun sakinleşmesini mi bekleseydik biraz olsun. Alanı ile ilgili iyidir bilmem ama iletişim berbattı