5 aylık bebeğim ilk aylarında çok gazlı bir bebekti ve aynı zamanda ağlarken nefesi kesiliyor kendini geriye doğru atıyor kasıyor sıkıyor sonra yorulup hareketsiz kalıyor sakinleşip geçiyor ama olduğu anda çok korkuyorum ömrümden ömür gidiyor bir ara unutmuştu 3 4 aylıkken şu an annemlere geldiğimde tekrar oldu bir fikri olan var mıı