deryadan çok normal bir şey bence,benim kızımda 21 aylık arkadaşımın oğlu var ondan ayca büyük Ebubekir adı kızım sürekli Ebu Ebu diye geziyor onlara gideceğimizi duyunca çok seviniyor,annemlere geldik başka şehire tatilde,yeğenlerim geliyo hepsine Ebu diyo djdjdkd çok özlemiş belli yani bunda abes bir şey yok bence unuturlar bile daha çok küçükler