Benm çocuğun poposu aşırı derecede pişik oldu 3 4 gün kakasını yapamamiştı yaptığında asitinden mi bilmiyorum 1gunde afedersiniz maymun g.tü derler ya onun gibi kıp kırmızı yara oldu şuan 17gunluk bir bebek ne yapmam lazım tecrübeli anneler bana yol gösterin 🙏bez öneriniz varmi ben şuan molfix kullanıyorum