Gece emzirme 2 ye veya 1 düşürmek istiyorum ama gündüzler emmiyor mu yeterince bilemedim çünkü geceler sık uyanıyor emiyor. Sizinki gündüz kaç defa emmiyor ve süre olarak kısa mı ve sanki su içmiş gibi 5-10 defa çekiyor etrafı bakıyor bazen devam ediyor bazen etmiyor. Bilmedim gerçekten reflü de var bazen istemiyor zaten karnında da kusar ama diyorum belkide ben ‘zorladım’ diye mı. Ah bu annelik ikinci bebek ama ben bu iş beceremiyorum galiba