Pinkbery çok teşekkür ederim benimde ilk çocuğum olduğu için ve malesef her şeyde arayıp doktora sorma şansımda olmadığı için bazen böyle panikliyorum o yüzden sizlere sormak istedim gerçekten insanın elinin altında arayıp ulaşıp sorailecegi Bi doktorun olması bile çok luxmus burda yaşarken anladım her durumu kendim okuyarak öğrendim ek gıdası kilosu boyu yemeği kakasi dişi saçı bingildagi herseyini kendim kontrol ediyorum aşılar için gittikçe bakıyor doktor sagolsun ama işte konu hastalık olunca annelerin eli ayağına dolaşıyor hele birde benim gibi asla ilaç içmeyen biri olunca daha fena, çocuğa şurup vercem 11 kg bebek 6 ml yazıyor yüz kere okudum İngilizceye çevirip, günlük mü 6 ml tez doz mu diye gözüme çok göründü çünkü. Annelik zormuş,. Çocuk hasta eşimde gülüyor çok paniksin tabiki hasta olacak hangi çocuk hasta olmuyor dedi, çocuğuma bisey olursa seni gebertirim sonra da boşarım dedim Bir saattir dalga geçiyor benimle. Neyse baya rahatladım çok şükür 37 2 şu an mışıl mışıl uyuyor Rabbım evlatlarımizi bağışlasın