1tosbikinannesiyim Lumisare 5 aylık oluyor benim de doktor 5. Ayda ek gıdayı konuşuruz dedi sütümün azalmasından korkuyorum çünkü bebiş memeye düşkün ek gıda olsa da meme den süt az gelirse dayanır mı bilmiyorum tutmakta istiyorum denicem bakalım Allah yardım eder inşallah 🤲🏼
Tugba19_ Lumisare benimde 2 aylık bebeğim var ve sadece anne sütüyle besleniyo ben bu sene oruç tutamayacağım.( Kendim sevap kazanacağım diye bebeğimin hakkına giremem zaten ben oruç tutarken süt azalırsa hem bebeğimin hakkına girmiş olurum hem oruç sevabı alamam ) araştırmalarımın sonucu bu açıklamaydı emzirenlere oruç zorunluluğu yok .
3kedili2bebekli Lumisare bende kötü hissediyordum tüp bebek annesiyim Ramazan’a denk geldi tedavim tüm tedavimde tuttum doktor artık tutma diyene kadar sonraki sene de emzirdim bu sene inşallah size de seneye nasip olur inşallah 😍
rumeysamine Benim bebegımde tam 4 aylık olacak ramazanda bende tutmak istiyorum ama sütün azalması riskine karşı ara ara süt sağıp dolaba atıyorum bebeğin aç kaldığını hissettiğim an o sütlerden içirmek için
Zuleyhadere Lumisare azalmaz bence niye szalsın sahurunu güzel yaptıktan sonra iftarıda güzel açarsan
ddi Ben hamileyken de tuttum, bebeğim10 aylıktı yine tuttum. Yalnız sahuru iyi yapmak lazım bol bol su içinci sorun olmuyor. Siz de bir gün deneyebilirsiniz
Lumisare ddi hamileyken midem boşaldığı gibi istifra ettiğim için tutamadım tuttuğum zamanlarda da bozuldu 😅
Lumisare barbiee_ bende minik hanımın kilosu ayına göre ilerdeydi doktor yaptıralım şeker belirtisi dedi ondan yaptırdım da işe yaramadı istifra ettim
rumeysamine Lumisare Benım kızım çok iştahlı değil aynı zamanda mama da verıyorum mecbur 2 saat arayla zor emzırıyorum ben
aliyeee96 dammy aynen siz gibiyim terddütte ama dediğiniz gibi denemek Lazım çok istiyorum bende çünkü tutmak ev işide komple bende hayırlısı bakalım
dammy aliyeee96 mübarek kandil, Allah acır belki 🥹 Her sene misafir ağırlar iftar veririm dostlarla bu sene kimseye gitmeyi kimseyi çağırmayı düşünmüyorum gözüm korkuyor, belki hafta sonları ya da adetliyken..
Madamehappyyyyy Lumisare 1 gün tutup 1 gün tutmayın ben öyle yapmıştım. Nasılsınız sütünüz nasıl bilirsiniz. Böyle başlamıştım sonra iyi geçiyor diye oruçlarımı tutmuştum ama her vücud bir olmaz.
Lumisare barbiee_ ayy evet 3kg doğdu hastaneden çıkınca 2800dü😂😂 hiç yaptırasımda yoktu iyi oldu öyle olduğu
Lumisare rumeysamine benimki mama içmiyor artık 2 aydır falan sevmiyor sürekl emmek istiyor evdeyken saat başı neredeyse
rumeysamine Lumisare ilk denersen tutmazsın canım mecburiyetin yok sonuçta bebegının aç kalmaması lazım