Kızlar selam doğumdan sonra her girdiğim diyetten kilo alarak cıkıyorum 30 kilo fazlam var mental sağlığım yerlerde psikolojim bitik bu ben değilim bugün bir adım atıp dahiliye obezite polikinliğine gittim saxenda veya ozempic kullanmamı önerdi aranızda kullanıp sonuç alan var mı