Selam kızlar kaç gündür kızımı sütten kesme sürecine girdim gündüzleri hiç emziriyorum geceleri iki defa işte normal mi bilmiyorum ama az önce fark ettim her iki meme ucumda da şislik var dokundugumda acımıyor açma emzirme sürecini azaltim diye mi oldu