mervenur25eylul Kizlar İkinci kez sezaryen olunca aynı yerden mi kesiyolar merak ettim bir de ilk doğumu sezaryen olup ikinci doğumu vajinal doğum olan var mı süreç nasıl?
lceLady mervenur25eylul Ayni yerden kesiliyor evet Normal dogumda yapabilirsiniz ssvd yapan doktorlarda var
defnemomm_ mervenur25eylul bu kesilme yerini ve acisini agrisini vs bende merak ediyorum 🥺 İlk doğumum vajinal idi, ikincisi sezaryen. Çok zordu ya yaaa gozumu açınca dediğim ilk şey çok aciyooo sonrasında aglama.. aglayamiyorsun da kıpırdayamıyorsun hatta çünkü bicak değiyor gibi . 😫
sukrankaan mervenur25eylul bi tık üstünden kesip tekrar dikiş atarkende eski dikişli yerinden tutup dikiyorlarmış
mervenur25eylul defnemomm_ ilk bebeğim bende dört ay önce sezaryen oldum ağrı kesici kullanamadigim için gerçekten zor iyileştim o yüzden çok korkuyorum o sancı için ikinci bebeği düşünemiyorum 😔
lceLady mervenur25eylul Devlet yapmaz ama ozel yapar Hersey paraya bakar Son anda eger siz ve bebek normal doguma musait degilse tekrar sezeryana donebilirler Riskleri var doktor size anlatiyor Birde su var cift ücret alıyorlar Ben o yuzden ssvd yapmadim Hem normal hem sezeryan parasi aliyorlar
ilkinsu sukrankaan hayır bana yapılmadı sezeryan yatış yapıldı 2cm hazırlık olana kadar 5cm oldu sezeryan sonuç 🤣
mervenur25eylul Teşekkürler cevaplar için arkadaşlar bir de bir tanıdığım ikinci doğumunda uyusmamis ve hissetmiş bu yüzden genel anestezi vermişler aslında ben ondan çok korkuyorum böyle bir şey mümkün mü sizce acaba ona yanlış dozda mi yapıldı
lceLady mervenur25eylul Evet bende son 3. dogumumda oyle oldu Herseyi hissettim.. ısrarla söylememe ragmen doktor kabul etmedi. Neşteri vurdukça Sedyeden sıçradım En son bagirdim doktora Bayiltin hastayi hemen dendi o sekilde genele döndü Allah’ın cezaları.
dehsetulvahset_ mervenur25eylul bende de olmustu genel verip komple bayılttılar ama korkma ikinci sezeryan çok daha kolay
2124 mervenur25eylul Ikısıı de sezeryen aynı yerden krslıyo hatta brnım doktorum bu sefer daha kısa kestım demişti ama ben 2. de daha cabuk toparlndım bende 2. Normla doğum istıyodum ama sezeryan sonrasi aradan en az 3. 4 yıl gecmesı gerekıyomuş 2 doktrorda wynı şeyı söyledı bebeğiın doğum kanaalına girdiğinde iç dikişlerın açlığ takılma olasılığı olduğu için önermedıler
AleynaNur228 İki kere sezeryan oldum İlk sezaryenim çok zor çok ağrılı acılı geçti ama ikinci de hiç anlamadım direkt kalktım ayağa
mervenur25eylul AleynaNur228 ya ne güzel benimde ilki berbat geçti psikolojik olarak da öyle aniden alındım falan umarım ikinci güzel geçer
masterchefiniz mervenur25eylul benim aynı yerden kesti aynı oluyor bence herkesin. Tekrar bir iz daha olmasın diye.
mervenur25eylul masterchefiniz yani bence de mantıklı olanı bu ama aynı yerin tekrar tekrar kesilmesi sorun olusturur mu acaba diye düşünmüştüm teşekkür ederim
AleynaNur228 mervenur25eylul bende ilkinde aniden alındım Sezeryana iç kanama geçirdim suni sancı alırken ölümden döndüm sonrası zaten psikolojik olarak yıkımdı benim için yeni çocuğa alışmak yeni hayata alışmak falan mı ikincide hem ameliyatım çok kolay geçti belden uyuşturmayı da ilk tüm narkozdu ama ikinci çok güzel geçti uyanıktım ameliyatta hemşirelerle falan konuştum ameliyat bitene kadar eğlenceli bile geçti diyebilirim sonrası gayet iyiydi biraz da tecrübe var tabii 🫣
lceLady mervenur25eylul Bunu bende doktora sordugumda ayni yerin kesilmesi daha mantikli demisti Bi kere ameliyat olmussun birde alttan kestirme kendini demisti Yani bi nevi doğru söyledi kadin Ne gerk hem alttan hem ustten dikiş
lceLady mervenur25eylul Benimde kabusum oldu Eger bu 3.cocugum degilde ilk cocugum olsaydi bir daha asla hamile kalmak istemezdim Bende tramva oldu bu Çünkü aglaya aglaya bir doğum oldu Dogum bitti ben halen narkozlu agliyordum beni yukari cikarmadilar tum konusmalarini duydum Yüzünü gozunu silin ailesi görmesin dediler Sakinlesmemi bekleyip oyle odaya cikardilar beni
edsn1 mervenur25eylul iki sezaryen arası çok yakınsa farklı bir kesi yapılıyor fakat aradan uzun zaman geçmişse aynı yerden yapılıyor