Babybeste Ahsncrpn ah ah.. nerelerim acımadı ki keşke sadece karnımın içi acısaydı lohusalıkta. Az evvel annemle konuşuyorduk hatta üstten dokunduğumda bile acıyor benimki 3.5 ay oldu doğum yapalı. Tam 1 sene acır ağrır dedi. Öyle aman aman değil tabiki günümü etkilemiyor yani. Korkutmayayım :))
Baharoyku Ahsncrpn benim o ayda agrım yoktu bilmiyorum kişiden kişiye degisiyodur ben ilk 3 gün Çok ağrı cektim bir kaç hafta da karnim ağrıyordu ve idrar yaparken zorluk cekiyodum ama 1 ay lıkken öyle ağrım hic yoktu
Elaninannesi1 Ahsncrpn bende sezeryan doğum yaptım umarım motive mesajı olur bebeğim üç ay bi haftalık çok şükür çabuk iyileşme gösterdi benim vücudum sürekli hareket ederek toparlandım vücut ancak o zaman daha hızlı iyileşiyo bence
Ahsncrpn Babybeste uyusukluk karıncalanma falan vardı zaten iki gündür yataktan kalkarken falan acıyor sanki mekik çekmişim gibi 😅 Allahım ya gülüyorum bu halime
Srp94 Çok normal daha yaraların taze iyileşmeside zaman alır elbet, benim doğum yapalı 3,5 ay olcak hâlâ bir tuhaf karın kısmım, hafif uyuşukluk var aradada acıyor
Babybeste Ahsncrpn Allaha şükret tam 13 gün yatalaktım 3 kişi kaldırıyordu acılarımdan ağrılarımdan kalkamıyordum bile kolum bile kalkmıyordu inan.. çok çok ağır geçirdim. Neyse öyle böyle geçti gitti seninde komple gider inşallah :)♥️
Ahsncrpn Elaninannesi1 bende sürekli hareket halindeyim doğumdan sonra iki üç gün yattım devamlı hareket halindeydim hatta annemle tartısıyorduk bunun için 😊
Elaninannesi1 Ahsncrpn her bünye bir değil illaki ağrıların olması normal bence beni çok korkutmuşlardı sezeryan da ayağa kalkamazsın çok ağrın olur hep yatarsın falan diye doğum yaptığım gün kalktım şükür de daha hiç sıkıntı çekmedim üstelik ailemden uzaktayım tek başıma bakıyorum bebeğime de ama dediğim gibi normal bence yaşadığınız ağrılar
Ahsncrpn Babybeste kişiden kişiye değişiyor ağrı acı eşiği. Üzüldüm ağır geçirmene neyseki atlatmıssın 😊🙏
Sema9393 Benimde 22 gün oldu bende de ağrı var dediğin gibi. Durulmayacak bir ağrı değil tabi ama var yani. Kolay değil sezaryen Allah hepimize şifa versin insallah
Kaaninannesi Ahsncrpn bünyeden bünyeye değişir o ama ben bir yıl oldu doğum yapali ara ara acır hala yeri , özellikle usuttugumde 😣😣
Svmgncr Ahsncrpn 7 ay oldu sezeryan olalı hala bazen ıcı acır usutunce falan yanma oluyor uzun sure cekılıyormus bu durum
Akademisyenanne Ahsncrpn sezaryan oldum. 20. Gunde iyilestim. Suan 40 gunluguz hic agrim sizim yok cok sukur. Cok hareketliyim cabuk iyilestim