Psikolojik anlamda iyi değilim. İçimde sorunlar çığ gibi büyüyor. asamiyorum. Aile Bakanlığı’nın ücretsiz psikolojik danışmanlık hizmetinden yararlanmaya karar verdim. Ama sorularım var. Mesela bunlar sonradan yüzümüze vurulacak mi? İse yarayacak mı? Giden oldu mu hiç?