Srp94 Hayırlı geceler arkadaşlar, 3,5 aylık bebeğim var, bugün banyo yaptırdım bebeğimi tesadüf eseri kalçasında çatal kısmında orada morluk gibi bir leke vardı, daha önceden olmuş olsaydı elbet görürdüm nedir sizce biraz tedirgin oldum normalmi acaba
Canpare2 Yanlışlıkla sert biyeremi çarptı veya başka birine emanetmi ettiniz o kişide çarpmış olabilir size söylememiş olabilir
Mezura Srp94 geçen ben de sordım anneme kayınvalideme. Vardı dediler. Olur. Yüzüne bakmaktan orayı farkedemeyebiliyoruz demek ki 😊😊
Srp94 Deletedmom323 valla işte bende bir panik oldum nedir bu acaba diye, bu zamana kadar o kadar altını değiştim banyo ettirdim görmemiş olmam imkansız
Srp94 Umarım bir sorun yoktur, onlara en ufak bişey olsa bizim canımız acıyor valla, ben en ufak şeye kafamı takıyorum neden böyle oldu diye